Αβοκάντο Κρήτης Ηellen (Avocado Ηellen)

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Hellen, τιμές παραγωγού, Avocado γενικές πληροφορίες:

Γενεαλογία: Γουατεμάλα
Πελέτες: Ναι
Μέγεθος σπόρου: Μεσαίο
Υφή δέρματος: Δέρμα
Τύπος ανθού: Β
Φρούτα Σχήμα: Πυραμοειδές
Χρώμα δέρματος άγουρο: Πράσινο
Χρώμα ώριμου δέρματος: Πράσινο
Πάχος δέρματος: Πυκνό
Μέσο όριο φρούτων: 9 έως 14
Αναλογία σπόρου / δέρματος / σάρκας: 13:16:71

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Hellen, Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) Hellen, Αβοκάντο φυτά αγορά
Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) Hellen

Αβοκάντο Κρήτης Hellen, τιμές παραγωγού, Avocado.
Επιπλέον πληροφορίες: Προέρχεται το 1938 στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνιας. Το δέντρο είναι ένας έντονος καλλιεργητής με όρθιο και στρογγυλό σχήμα. Περίοδος: Ιούνιος έως Σεπτέμβριος. Το δέρμα είναι σκληρό και δερματικό και το δέρμα εύκολα. Οι ιδιότητες φαγητού είναι εξαιρετικές. Τα φρούτα στο South Coast Research and Extension Center είναι σταθερά μεγαλύτερα από αυτά που αναφέρονται παραπάνω που τρέχουν στην περιοχή 15-28 oz. Τείνουν να είναι κρυμμένα μέσα στο φύλλωμα. Ορισμένα φρούτα ενδέχεται να σπάσουν εάν παραμείνουν στο δέντρο πολύ καιρό. Μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Τα αβοκάντο περιέχουν επίσης FODMAP (ζυμώσιμοι ολιγο-, δι-, μονοσακχαρίτες και πολυόλες), οι οποίοι είναι υδατάνθρακες βραχείας αλυσίδας που μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να αφομοιώσουν. Συνεπώς τα αβοκάντο περιέχουν πολλές ίνες και πολύ λίγη ζάχαρη!

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Hellen

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Hellen. Είναι επίσης πολύ χορταστικό και μπορεί να είναι χρήσιμο για την απώλεια βάρους. Σχετικά με το Λίπος. Το έλαιο αβοκάντο είναι μια εξαιρετική πηγή “καλών” λιπών, που έχουν ευεργετικές επιδράσεις στη φλεγμονή. Ως πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, το αβοκάντο είναι ένας πολύ ασυνήθιστος καρπός. Το πιο άφθονο λιπαρό οξύ είναι το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι επίσης το κύριο συστατικό του ελαιολάδου. ). Τα αβοκάντο περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες . Χαλκός: Ένα ιχνοστοιχείο που είναι σχετικά χαμηλό στη δυτική διατροφή. Η χαμηλή πρόσληψη χαλκού μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία της καρδιάς. Βιταμίνη Ε: Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό , που βρίσκεται συχνά σε μεγάλες ποσότητες σε λιπαρά φυτικά τρόφιμα. Β6: Μια ομάδα συναφών βιταμινών που βοηθούν στη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια. Βιταμίνη C: Ένα αντιοξειδωτικό που είναι σημαντικό για την ανοσοποιητική λειτουργία και την υγεία του δέρματος .