Αβοκάντο Κρήτης XX3 Holiday (Avocado XX3)

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Holiday, τιμές παραγωγού, Avocado γενικές πληροφορίες:

Γενεαλογία: Γουατεμάλα
Πελέτες: Ναι
Μέγεθος σπόρου: Μεσαίο
Υφή δέρματος: Μέτρια
Τύπος ανθού: A
Φρούτα Σχήμα: Obovate
Χρώμα δέρματος άγουρο: Πράσινο
Χρώμα ώριμου δέρματος: Πράσινο
Πάχος του δέρματος: Μεσαίο
Μέσος όρος φρούτων Βάρος: 18 έως 24
Αναλογία σπόρων προς σπορά / δέρματος / σάρκας: 16:13:71

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Holiday, Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) XX3 Holiday, Αβοκάντο φυτά αγορά
Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) XX3 Holiday

Αβοκάντο Κρήτης Holiday, τιμές παραγωγού, Avocado.
Επιπλέον πληροφορίες: Το δέντρο του νάνου έχει πολύ μεγάλα φρούτα. Όμορφο δέντρο με εξάπλωση, σχήμα ομπρέλας που φούστα στο έδαφος. Δεν είναι εξαιρετικά μικρό, αλλά σίγουρα δεν είναι ένα πανύψηλο δέντρο. Το δέντρο είναι μικρότερο από το Wertz. Τα φρούτα είναι ελκυστικά και έχουν καλή γεύση. Απελευθερώθηκε από το πρόγραμμα αναπαραγωγής για τον πολλαπλασιασμό των φυτωρίων το 2001. Εμπορεύεται από μικρά φυτώρια ως αβοκάντο “Holiday”. Γενικά το αβοκάντο μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Τα αβοκάντο περιέχουν επίσης FODMAP (ζυμώσιμοι ολιγο-, δι-, μονοσακχαρίτες και πολυόλες), οι οποίοι είναι υδατάνθρακες βραχείας αλυσίδας που μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να αφομοιώσουν. Συνεπώς τα αβοκάντο περιέχουν πολλές ίνες και πολύ λίγη ζάχαρη!

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Holiday

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Holiday. Είναι επίσης πολύ χορταστικό και μπορεί να είναι χρήσιμο για την απώλεια βάρους. Σχετικά με το Λίπος. Το έλαιο αβοκάντο είναι μια εξαιρετική πηγή “καλών” λιπών, που έχουν ευεργετικές επιδράσεις στη φλεγμονή. Ως πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, το αβοκάντο είναι ένας πολύ ασυνήθιστος καρπός. Το πιο άφθονο λιπαρό οξύ είναι το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι επίσης το κύριο συστατικό του ελαιολάδου. Τα αβοκάντο περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες. Χαλκός: Ένα ιχνοστοιχείο που είναι σχετικά χαμηλό στη δυτική διατροφή. Η χαμηλή πρόσληψη χαλκού μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία της καρδιάς. Βιταμίνη Ε: Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό , που βρίσκεται συχνά σε μεγάλες ποσότητες σε λιπαρά φυτικά τρόφιμα. Β6: Μια ομάδα συναφών βιταμινών που βοηθούν στη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια. Βιταμίνη C: Ένα αντιοξειδωτικό που είναι σημαντικό για την ανοσοποιητική λειτουργία και την υγεία του δέρματος .